Skuteczne na odchudzanie (sposoby).

Realne, a zarazem skuteczne na odchudzanie i utrzymanie przyzwoitej wagi może okazać się przestrzeganie kilkunastu wskazówek. To jest sposób, skuteczna dieta by schudnąć  i przestać zamartwiać się o efekt JOJO? 

Zapraszam do lektury. 


Przedstawiam porady praktyczne, a przede wszystkim skuteczne na odchudzanie i śmiem twierdzić, że nie istnieje cudowna dieta by schudnąć. Może tylko dieta MŻ.

 1. Pij dużo wody lub innych niekalorycznym napojów.

 

Ciągła kontrola - skuteczne na odchudzanie

Ludzie czasami mylą pragnienie z głodem. Może więc wszystkim czego potrzebujesz w chwili, gdy wydaje Ci się że jesteś głodny jest szklanka wody? Jeśli zwykła woda Ci nie odpowiada, spróbuj pić wodę lekko gazowaną. Może być też herbatka owocowa lub ziołowa. Zanim sięgniesz po torbę chipsów, spróbuj wypić szklankę wody w pierwszej kolejności. Autor zdjęcia „sattva” / FreeDigitalPhotos.net

2. Przestań podjadać – dieta by schudnąć.

Największa ochota na podjadanie przychodzi wtedy, gdy już jesteś po obiedzie. Jesteś syty, a mimo wszystko masz ochotę na coś pysznego. Gdy siądziesz przed telewizorem odruchowo szukasz coś do przegryzienia. Zawsze miej w zasięgu coś do picia, albo kilka smacznych, świeżych owoców.

3.Ciesz się smakiem swoich rarytasów. Zachowaj umiar – skuteczne na odchudzanie.

Zamiast napychać się ulubionym smakołykiem, ogranicz jego ilość do jednej sztuki. Z paczki wyjmij jedno świeże ciastko zamiast trzech. Zjadając czekoladę ułam tylko jedną cząstkę pozostałe sumiennie zawijając i odnosząc na miejsce. Zabieraj do kieszeni jeden cukierek zamiast całego worka. Ciągle możesz je spożywać, ale kluczem jest umiar.

4. Jedz kilka mini-posiłków w ciągu dnia. Częściej i mniej- dieta by schudnąć.

Częściej i mniej - dieta by schudnąć.

Jeśli zjesz mniej kalorii niż zużyjesz, stracisz na wadze.
Ale, gdy ciągle dostarczasz zbyt małą ilość kalorii – czujesz się głodny. Taki plan odchudzania może być ciężkim wyzwaniem.
Jeśli jednak Twoje posiłki będą częste, a wartość sumaryczna-dzienna kalorii niższa, to kontrola apetytu i wagi stanie się prostsza.
Jedząc 5-6 posiłków dziennie jesteś w stanie lepiej znieść cały proces pozbywania się zbędnych kilogramów.
Kolacja powinna być ostatnim posiłkiem.

Autor zdjęcia „Grant Cochrane” / FreeDigitalPhotos.net

5. Zamień kluchy na warzywa. Warzywa zamiast… – Skuteczne na odchudzanie.

Mniej makaronu, mniej chleba a więcej warzyw.
To jest kolejny sposób na mniejszy rozmiar.
Zmniejszając ilość skrobi na talerzu przy jednoczesnym zwiększeniu ilości warzyw, można zubożyć  naszą dietę o 100-200 kalorii.


6. Zawsze jedz śniadanie – dieta by schudnąć.

Wydaje się to oczywiste, lecz duża część ludzi nie
ma czasu, lub ochoty zjeść przyzwoitego pierwszego posiłku.
Śniadanie jest posiłkiem podstawowym.
Wszyscy to wiedzą, ale nie wszyscy praktykują.
Nie jedząc śniadania jesteś bardziej podatny na chwilowe zachcianki. Twój organizm domaga się świeżej dostawy zdrowych kalorii, aby w przeciągu całego dnia mógł z nich korzystać.
Nie jedzenie śniadania prowadzi do obżarstwa w porze obiadu i kolacji, a to nie pomaga chudnąć.
Aby schudnąć lub utrzymać wagę – zawsze znajdź czas na zdrowy poranny posiłek.

Zobacz koniecznie:                              Strategia zmiany nawyków
Żeby schudnąć potrzebujesz planu.
Ćwiczenia a dieta.
Zdrowa dieta czy odchudzanie?
Skutek – Otyłość! Szósty grzech śmiertelny w teorii i praktyce

7. Jedz białko w każdym posiłku – dieta by schudnąć.

Białko jest…

Powiedz Znajomym, bo Oni też chcą to wiedzieć!!!Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Komentarze

Skuteczne na odchudzanie (sposoby). — 3 komentarze

  1. Pingback: Depresja boi się czekolady - Raz Dwa Trzy...

  2. Pingback: Odchudzanie. Jedz więcej, a stracisz wagę. Część pierwsza | Raz23...

  3. ja zmodyfikowałam moją dietę o kilka, że tak powiem zasad, które znalazłam na chudzianka.pl/skuteczna-dieta-na-odchudzanie-kryteria-wyboru i dieta w końcu się ruszyła. Dalej jem to co lubię. Nie chodzę głodna. W sumie od 3 miesięcy schudłam już 10 kg!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *