Odchudzanie. Jedz więcej, a stracisz wagę. Część druga

Seria Raz23. Sposób na odzyskanie prawidłowej wagi i zdrowia. 

Odchudzanie z głową. Jedz więcej a stracisz wagę.


Co dalej?

Odchudzanie z głową

Autor zdjęcia „stockimages” / FreeDigitalPhotos.net

Jesteś zatruta rafinowanym i przetworzonym pożywieniem, gdzie zamiast składników wartościowych napychasz się skoncentrowanym cukrem, tłuszczem i konserwantami.
Dla uzmysłowienia Ci prawdziwości powyższego twierdzenia podam przykład który zaczerpnąłem z książki.

Aby otrzymać 1 łyżkę oleju kukurydzianego o wartości 110 kcal w nowoczesnym procesie technologicznym zużywa się 14 kolb kukurydzy. Łyżkę oleju wypijasz jednym łyczkiem, a gdzie jest reszta kukurydzy?
Inny przykład: aby otrzymać 1 kilogram cukru trzeba wykorzystać 7 kg buraków cukrowych. 6 porcji wartościowej substancji odżywczej zostaje zastąpiona 1 porcją niezdrowych kalorii.

A my zjadamy tylko kalorie, bomby kaloryczne o opóźnionym zapłonie.
Poprzez opychanie się kalorycznymi produktami przemysłu spożywczego, usuwamy ZDROWE składniki pokarmowe z jadłospisu. Usuwamy błonnik, usuwamy białko, witaminy i minerały.

Zgodzisz się ze mną, że tak niestety jest i zapytasz, a co ja mogę zmienić?
Możesz. Już odpowiadam.

JEDZ WIĘCEJ Odchudzanie z głową.

  • Spożywaj więcej naturalnych produktów.Dają one poczucie sytości,dostarczają pełną gamę substancji odżywczych i błonnik. Jednocześnie ilość kalori jest ograniczona.
  • Jedz świeże lub gotowane warzywa – najlepiej na parze.
  • Jedz więcej różnego rodzaju kasz (np. kasza gryczana, proso – inaczej zwane kaszą jaglaną). Jeśli pieczywo to tylko z pełnego ziarna, mąka z pełnego przemiału (z otrębami).
  • Jedz więcej nasion roślin strączkowych: groch, fasola, bób, soja.
  • Jedz więcej naturalnych owoców, najlepiej pochodzących z Twojej strefy klimatycznej – do których jesteś naturalnie przystosowana.
  • Pij duże ilości płynów. Pij ziołowe herbaty, wodę mineralną, czystą wodę. Wyrzuć słodzone napoje.

Unikaj Odchudzanie z głową.

  • Jeśli koniecznie musisz używać olej, to używaj olej zimnotłoczony, nieoczyszczany, nierafinowany.
  • Unikaj przemysłowo przetworzonej żywności. Jest ona najczęściej bardzo wysokokaloryczna, zawiera mało substancji odżywczych i oczywiście błonnika.
  • Odstaw GOTOWE sosy, majonezy, przyprawyitp. Oprócz tego, że są nafaszerowane chemią, to zazwyczaj potęgują uczucie głodu i zaostrzają apetyt.
  • Uważaj na tłuste mięso i tłusty nabiał – zawierają duże ilości tłuszczu i kalorii, których w nadmiarze nie powinnaś pochłaniać. Całkowicie odrębną sprawą jest jakość obecnych wyrobów mięsnych, ale to już inny temat.

 


Tajemnica SUKCESU tej metody zdrowego odchudzania polega na nauczeniu się spożywania dużych posiłków z mniejszą ilością kalorii.

Twoje powodzenie w odchudzaniu zależy wyłącznie od Ciebie. Plan zmiany nie może zawierać się w zwykłym postanowieniu.


 Odchudzanie z głową.

Szerzej temat jest omówiony w książce: Zdrowie Z Wyboru

Powiedz Znajomym, bo Oni też chcą to wiedzieć!!!Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Komentowanie zamknięte.