Ćwiczenia a dieta.

Ćwiczenia a dieta.


Bądź aktywny, aby wyglądać i czuć się lepiej!

Aby być aktywnym wcale nie musisz stosować się do sztywnych procedur.
Nie musisz uprawiać specjalnego rodzaju gimnastyki. Nie musisz oblewać się potem.
Twoja aktywność fizyczna może i powinna być zabawą i przyjemnością.
Jesteś aktywny bo chcesz, a nie dlatego bo musisz.

Bądź aktywny, wykonuj ćwiczenia a dieta stanie się o wiele skuteczniejsza.

Dzięki aktywności zacznij kontrolować swoją masę ciała, nabierz energii, wzmocnij Swoje zdrowie.
Znajdź przyjaciół o podobnych upodobaniach, korzystaj w każdym wymiarze.
Popraw Swój nastrój i wzmocnij zdolność skupiania się.

Wstań i zacznij się ruszać!

ćwiczenia a dietaWykonuj ćwiczenia a dieta odchudzająca potrwa krócej.
  • Bądź aktywny przez 60 minut dziennie. (Nie musisz ćwiczyć bez przerwy.)
  • Ruszaj się na świeżym powietrzu.
  • Używaj  skakanki, graj w piłkę, biegaj, wskocz na rower, rolki…
  • Dołącz do drużyny sportowej lub do szkoły tańca .

Oto przykład jak możesz podzielić swoją aktywność :

    •   10 minut – spacer ze znajomym
    • +30 minut – jazda na rowerze
    • +20 minut – szybki marsz
     To jest tylko 60 minut – wykonujesz aktywnie, zdrowe ćwiczenia a dieta nie jest już tak uciążliwa.

Nie możesz skorzystać ze świeżego powietrza?- bądź aktywny w domu, na hali sportowej, basenie!

  • Gdy jest zimno i mokro ćwicz w hali sportowej.
  • Staraj się mniej siedzieć. Oglądanie telewizji, gry telewizyjne i surfowanie w internecie są zabawa, ale Ty jesteś nieaktywny.
  • Taniec jest formą idealną ruchu. Tańcz aktywnie nie oszczędzając nóg. Korzysta przy tym nie tylko twoje ciało, ale również umysł.

Aktywność ze znajomymi!

Znajdź grupę ludzi podobną do siebie.Wykonujcie wspólnie ćwiczenia a dieta i odchudzanie  niech pozostanie już tylko formalnością.

    • Bądź otwarty  w propagowaniu ruchu, wspieraj wszelkie pomysły swoich znajomych odnośnie organizacji, a i sam organizuj aktywne zabawy.
    • Staraj się urozmaicać swoją aktywność. Wybieraj różne rodzaje aktywności, np. wycieczki rowerowe, wspinaczka, narciarstwo.

Pamiętaj:
Powiedz Znajomym, bo Oni też chcą to wiedzieć!!!Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook

Komentarze

Ćwiczenia a dieta. — 1 komentarz

  1. Pingback: Strategia zmiany nawyków - Etapy eliminacji złych przyzwyczajeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *